Bloodstained: Ritual of the Night

PSN-Name: Greek-God88
Spielt gerade: Bayo2/DMC4SE
#1



Hersteller:Kickstarter
Entwickler:Inti Creates(Megaman Zero1-4)
Genre: Igavania
Anzahl der Spieler:2
Technische Daten(Auflösung/Framerate):2,5D,UE4
Distributions Format:PSN
Kompatible Peripherie:
Preis (UVP):
Release Datum:2017


Webseite:https://www.kickstarter.com/projects/iga/bloodstained-ritual-of-the-night



Trailer:Auf der Kickstarter Seite

Zu viele Jahre ist es her ich könnte fast heulen vor Freude:cry:

Und wie verdammt nochmal recht er hat !
Immerhin wurde bereits in nur einem einzigen Tag 1 Million erreicht:shock:
31 Tage verbleiben:)
Neben MGSV,FFXV usw wird das neue Igavania für mich zum absloluten Must-Have:panik:
Iga hat unter anderem z.B das Meisterwerk Castlevania: Symphony of the Night geschaffen.(zählt zu den besten Spielen auf der PS1! Wer lust kann auch im PSN SoN für die Vita laden)
In den "Igavanias" geht es meist darum ein riesiges Schloß zu erkunden mit dutzenden von Secrets,plattforming,Waffen/Lv Up und Boss Fights.
Das Design von Miriam gefällt mir nicht wirklich aber egal weil das Gameplay einfach wieder Top wird.



 
Zuletzt editiert:
PSN-Name: Greek-God88
Spielt gerade: Bayo2/DMC4SE
#2
Noch 25 Tage bis die Kickstarter Einnahmen zu Ende sind und man ist bereits bei ca: 2,3 Millionen $

Durch die Stretch Goals bekommen wir momentan:
-Second Playable Character
-Nightmare Difficulty
-Voice Acting mit David Hayter (MGS)
-Cheat Codes
-Lokaler Coop
-Neuer Boss
-Speed Run Mode
-Boss Rush Mode
-Retro Level
und bei 2,5Mio$ gibt es einen kompletten Classic Mode.
Kann ruhig so weiter gehen:)
 
PSN-Name: Greek-God88
Spielt gerade: Bayo2/DMC4SE
#3
Igarashi Talks About Miriam, The Protagonist Of Bloodstained: Ritual of the Night
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=ZTKEUZphbR0[/ame]
 
PSN-Name: snickerz
Spielt gerade: Bloodborne, Dark Souls 2
#5
Geil! Genau darauf warte ich seit Jahren! Ich platze gerade vor Freude.

Bin nur am überlegen mit wieviel $ ich backen soll... Diese Backer und Social Media Achievements, die dann auch noch ingame Content freischalten sind IMHO allerdings total daneben...
 
PSN-Name: Greek-God88
Spielt gerade: Bayo2/DMC4SE
#6
OMG VITA STRETCHGOAL

Sollte es klappen macht den Port Armature Studios die u.a schon MGS auf die Vita gebracht haben
PS Vita Version

Armature will be working with the development team on the PS4 version to see what it can do to make both platforms complement each other.
Most of Armature’s games have been released on the PS Vita—that would be Metal Gear Solid HD Collection, Batman: Arkham Origins Blackgate, Injustice, and The Unfinished Swan.
Armature knows the PS Vita platform inside and out, and it’ll do it justice as it brings you Bloodstained, running on UE4, to the PS Vita.
:panik:
ca: 2 Wochen noch um die 3,5Mio Marke zu erreichen!
 

BOT

New member
PSN-Name: Chefkoch_boT
Spielt gerade: Zero Time Dilemma, Witcher 3
#8
OMG VITA STRETCHGOAL

Sollte es klappen macht den Port Armature Studios die u.a schon MGS auf die Vita gebracht haben


:panik:
ca: 2 Wochen noch um die 3,5Mio Marke zu erreichen!
Da juckt es mich tatsächlich in den Fingern, zum ersten mal was zu kickstartern.
Auch wenn es schon längst finanziert wurde..
 
PSN-Name: Greek-God88
Spielt gerade: Bayo2/DMC4SE
#12
Der Vita Port wurde erfolgreich finanziert :)

The Playstation Vita is a great way to kick off the final week of the campaign, especially because we'll be producing physical Vita copies. Our friends at Armature are back to give a little guidance:

Once again, the Bloodstained backers have not failed us. We have hit the PS Vita stretch goal! Here are our thoughts on inclusions into the PS Vita version:
Music Export – We thought it would be awesome to be able to export the game’s music to the Vita’s music library. So we’re going to do that.
PS4 Cross Save Support – Obviously, we’ll need to work with the PS4 dev team on this, but we’ve done cross save before and we’d love to do it again.
Touch Screen Support – Remember how we mentioned drawing on the map on the WiiU version? Why not do that for Vita too? And scrub around the map with your finger as well.
PlayStation TV - We’ll also make sure that the game is fully playable on the PS TV.

We are truly honored to be part of this project, and to work with the other development teams to help bring another one of Igarashi-san’s masterpieces to a handheld.
Wow:shock: Die ganze Musik rüberziehen können?! :thx:


There's a few new stretch goals, but what I think is most interesting happens at $4.5 and $4.75 million:
ONLINE CHALLENGE MODE: Compete and cooperate with a friend to earn points in specially designed stages by clearing challenges, killing enemies, collecting items, and more. Rumor has it there there may even be incredibly powerful bosses which drop rare crafting materials...

3RD PLAYABLE CHARACTER: IGA and Inti Creates will include a third playable character in Bloodstained! They don't want to give away too much—it might even be a character you haven't met yet.

PREQUEL MINI-GAME FOR CONSOLES: Inti Creates is so excited about Bloodstained that they're hoping to create a 2D, pixel-based, retro-styled mini-game that sheds some light on the world of Bloodstained before Miriam awoke from her coma. This is a complete game which will be sold separately, but every $28+ backer copy of Bloodstained will come with a FREE download of this game on PS4, XB1, Wii U, or PC! (Backers at Physical+Digital tiers will be eligible for 2 copies of the mini-game.)

PREQUEL MINI-GAME FOR PORTABLES: At $4.75 million Inti will port their side story game to the PS Vita and Nintendo 3DS. Backers $28 and up will be able to choose any platform for their free copy (or copies)!
Hoffentlich kommen wir bis zum 3ten Chara :pray:
 
PSN-Name: nazcape
Spielt gerade: AC:Odyssey, Spyro Trilogy, Warframe
#13
Die Produktion des Spiels kostet bestimmt nur 700.000 - 1.000.000 und die Devs lachen sich momentan den Arsch ab :ugly:
 
PSN-Name: Greek-God88
Spielt gerade: Bayo2/DMC4SE
#17
Coole Sache !
Der 3te spielbare Chara wurde nun ebensfalls vom Stretchgoal her erreicht :)
Man ist jetzt kurz vom Prequel Mini Game für PC&Konsole und bei 5 Millionen kommt ein Roguelike Dungeon hinzu.
Bin gespannt ob das noch erreicht wird in ca: 40 Stunden bevor der Kickstarter endet.
 
PSN-Name: ClarkKent68
#18
Bloodstained: Ritual of the Night -
Kickstarter-Rekord: 5,5 Mio. Dollar eingesammelt und alle Zusatzziele erreicht

Schön das es eine Vita Version geben wird. Das freut mich sehr.
Konami wird sich doch in den Hintern beißen, selber Schuld.
 
PSN-Name: Greek-God88
Spielt gerade: Bayo2/DMC4SE
#19
Bloodstained: Ritual of the Night Will Be Around 1.5x The Size Of Symphony of the Night
Bloodstained: Ritual of the Night will have over 1,600 rooms, according to project lead Koji Igarashi, making this his largest Castlevania-esque game in terms of scope.



Given the amount of rooms that will make it into the final game, Igarashi says, the development team may need more enemies than initially planned to really fill them up. In addition, Igarashi is now also thinking of expanding the game’s story and introducing more characters to push the plot forward.



To provide a little perspective, 1,600 rooms would make Bloodstained around 1.5x the size of Castlevania: Symphony of the Night (not counting the inverted castle in the latter). Just how these rooms will be spread out is unknown at this point.
http://www.siliconera.com/2015/07/1...round-1-5x-the-size-of-symphony-of-the-night/

Epic wie gigantisch das wird!
 
Top