Shadow of the Colossus (PS4)

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Spielt gerade: verrückt
#23
The PlayStation 4 remake of Shadow of the Colossus already looks spectacular, thanks to SIE Japan Studio and Bluepoint Games’ total rebuild of the 2005 game. But it will look much, much better on Sony’s latest hardware, the PlayStation 4 Pro, including the ability to play Shadow of the Colossus at 60 frames per second.

Sony previously announced that Shadow of the Colossus will run at 30 fps on a standard PS4, and at 4K and 30 fps on PS4 Pro. But according to a document uploaded to Sony’s press site for Paris Games Week, PS4 Pro owners will also have the option to play Shadow of the Colossus at 60 fps, albeit at lower a resolution of 1080p. Sony didn’t officially announce 60 fps support during Paris Games Week, and it appears the company was holding back that announcement for a later date. Those details come from a “messaging” document designed to supplement an official fact sheet.

The option to revisit Shadow of the Colossus — a game that ran with an inconsistent frame rate on PlayStation 2 — with 60 fps gameplay is a pretty big change. The Ico & Shadow of the Colossus Collection for PlayStation 3 gave Team Ico fans a chance to play those games at a consistent 30 fps frame rate.
https://www.polygon.com/2017/10/30/16575434/shadow-of-the-colossus-remake-ps4-pro-60-fps#comments

So muss das :D
 
PSN-Name: Crash Bandicoot
Spielt gerade: Crash Bandicoot
#28
Schöne Geschichte, nur wird die Realität leider anders aussehen. Wenn man genau hinhört merkt man wie der Sohn direkt Acton erwartet hat und kämpfen wollte. Der Vater musste ihn motivieren weiter zu spielen. Zur dem hat er auch noch Tipps gegeben den Koloss zu besiegen, weil sein Sohn frustriert war. Was wohl passiert, wenn keiner daneben sitzt und die junge Generation motiviert?
Der Geduldsfaden und das Frustmeter sind bei der heutigen Gamergeneration deutlich kürzer.
 
Zuletzt editiert:

Planet

50% water, 50% air, the glass is always full!
PSN-Name: PlanetJumble
#30
Ja, die gute alte Zeit! Und die meisten Spiele hat man so auch nie durch gespielt. Wozu auch, der Abspann war sowieso nur ein Zweizeiler "Thank you for beating the game! Game over!". Nicht so ein blumiger Quatsch wie zum Beispiel Horizon, den sowieso niemand sehen will... Wenn ich Story möchte, lese ich ein Buch oder gehe ins Kino! Früher war alles besser. ~troll~
 
PSN-Name: RaddiPS
#31
Ja, die gute alte Zeit! Und die meisten Spiele hat man so auch nie durch gespielt. Wozu auch, der Abspann war sowieso nur ein Zweizeiler "Thank you for beating the game! Game over!". Nicht so ein blumiger Quatsch wie zum Beispiel Horizon, den sowieso niemand sehen will... Wenn ich Story möchte, lese ich ein Buch oder gehe ins Kino! Früher war alles besser. ~troll~
Na klar. Ghouls n Ghosts war vom Abspann her unübetroffen
 
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Spielt gerade: verrückt
#33
Shadow of the Colossus: Photo Mode Revealed
The thing that makes Photo Mode stand out is its power and flexibility. It’s an entire photo adjustment suite built into the game for you! Everything that I had access to as the Art Director, you have access to as the player. You can start with a filter and adjust all the way down to color balancing the shadows, midtones and highlights. Then on top of that, control the depth of field ranges and amounts, in addition to the vignette. That’s an amazing amount of control.

Adjusting the camera to get that perfect shot is super easy. Being able to switch the camera from the player to the horse offers up a ton of possibilities. Letting the team loose with it was incredible. The amount of different looks you can achieve is limitless. To top it off, being able to rotate the camera 90 degrees either way to generate portrait images means that lots of photos will be used as cell phone wallpapers! That’s not all: you’re able to leave some of the filters running as you play, giving you exciting degrees of control over how the game looks in motion.
 
PSN-Name: Sir_Kinta
Spielt gerade: Final Fantasy XIV: ARR
#38
Die war mega hakelig. Man drückt festhalten und er macht es nicht, er springt am Ziel vorbei usw. Viele Videos nun vom Remake angeguckt und alle zeigen das es wieder so ist. Viele meinen das gehört zum SotC Gefühl, aber ich sehe das anders
 
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