Crash Bandicoot N. Sane Trilogy (Remastered Collection)

crysmopompas

I am a bot ¯\_(ツ)_/¯
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#1



Entwickler: Vicarious Visions
Publisher: Activision
Genre: 2,5D Jump 'n' Run
Release: 30.6.2017
Plattform: PS4, ???
Auflösung / Framerate: [STRIKE]vermutlich[/STRIKE] 30fps, PS4 Pro: 1440p@30fps

2017 erscheint eine Neuauflage der ersten drei Teile von Crash Bandicoot auf der PS4, die ursprünglich von Naughty Dog für die PSX entwickelt wurden.
Die neue Collection wird von Activision und Vicarious Visions entwickelt.




At the press conference, SIEA announced it has worked with Activision to bring back one of PlayStation's fan favorite characters, Crash Bandicoot. Coming to PS4 first this October, Crash appears in Skylanders® Imaginators, the latest game from one of the most beloved franchises. Additionally, in 2017, fans can play Crash 1, Crash 2, and Crash Warped, fully remastered for PS4 by Activision and Vicarious Visions.
http://www.prnewswire.com/news-rele...4-and-playstationvr-at-e3-2016-300284057.html


[ame]https://www.youtube.com/watch?v=uNUIFoHcANc[/ame]








New Features

Unified checkpointing & save game system. This includes manual and auto-saving. (Yes, the first game now has a proper save game system!)
Unified menu system.
Time Trials in all three games!
http://blog.us.playstation.com/2016...-sane-trilogy-first-screens-in-depth-details/
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=F7G91RjVmvk[/ame]
 
Zuletzt editiert:
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PSN-Name: Steiner84
Spielt gerade: auf Zeit
#4
ich glaube ein remaster ist genau das richtige.
Würde man ein ganz neues Crash entwickeln wird es fast garantiert enttäuschen da die alten Teile schon so lange her sind. macht man eine Fortsetzung genuaso wie damals fragen sich sicher viele warum sie dafür soviel geld bezahlen sollen, lassen sie die letzten 15 JAhre Weiterentwicjliung in eine Fortsetzung einfließen ist es nicht mehr wirklich crash. So weiß jeder auf was er sich einlässt und das in schöner grafik. passt.
 

NBK

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Spielt gerade: Driveclub
#5
Ich finds an sich auch gut wenn "erstmal" ein feines Remaster rauskommt! Kann mich an die alten Teile kaum noch erinnern^^" Wenn sich das Remaster gut verkauft schieben die sicher eine nice Fortsetzung nach. :)
 
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#6
Ich denke mal, dass je nach Verkaufszahlen danach ein neu entwickelter Teil folgt. Zumindest HOFFE ich es. Knack war ja nicht so überragend.
 

crysmopompas

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#8
Zum Skylanders Crash:
While true, it's still pretty much Crash Bandicoot. It's way more faithful than Spyro's redesign. Crash's model in Skylanders reminds me of what Activison did with DK and Bowser.
heh
...my friend at vicarious modeled new crash and bowser

so you're pretty spot on there
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=207064201&postcount=694



The Model

Our early focus was to nail Crash’s look. We wanted to make him feel at home in his new high-definition surroundings, while staying as true to his original design as possible. To kick off this exploration, we dug deep (and I mean DEEP) into the archives for inspiration. We even unearthed a pile of ancient, mimeographed documents of the original “Willy the Wombat” concepts that were shared with Vicarious Visions ten years ago when we began to work on the franchise. (We may or may not have unleashed a 32-bit mummy on the office in the process. The good news is he can only travel on one axis, so he’s pretty easy to avoid.)

Crash’s look has evolved over the years, but these timeworn images made it clear that the lines and proportions of his character have been consistent since day one. With that in mind, we began churning out concepts for Crash’s in-game look while we brainstormed how best to translate his energy and personality into a real-life toy.

We went through sooooo many versions of Crash’s toy pose. It had to capture everything about Crash that makes him special and also represent him as a true member of the Senseis in Imaginators. We brought in lifelong Crash fans to evaluate our sketches, early 3D prints, and test figures at every stage to make sure we were creating a toy THEY would want for their favorite furry protagonist. When we were happy with Crash’s pose and look, we did a final consistency pass and just like that… Crash was ready to run amuck in the Skylanders Imaginators line-up.
http://blog.us.playstation.com/2016/06/13/skylanders-imaginators-crashing-into-skylands/
 
PSN-Name: Crash Bandicoot
Spielt gerade: Crash Bandicoot
#11
Die Ankündigung war einerseits erfreulich aber andererseits nicht das was ich mir erhofft habe. Nun ja, man nimmt was man greifen kann. Ich hoffe die verhauen den Remaster nicht und nutzen weiterhin den Oldshcool Crash und nicht den Punk-Crash aus den Activision Spielen.
 
#18
Hoffentlich wissen Vicarious was genau sie machen! :ugly:

Denke aber bei einem 20 Jahre alten Spiel wird das ganze womöglich automatisch eher Remake-ish und man orientiert sich halt soweit wie möglich an der Vorlage ~hmm~ . Mir fallen an Remake / Remasters aus der Ära nur die 3DS Zeldas ein die inhaltlich quasi unverändert sind.
 
#19
Denkt bitte an CoD Declassified oder an "Remakes" der Marke Silent Hill oder ZotE..
Ich würde meine Hoffnungen auf ein arg überragendes Spiel stark dämpfen.
Umso höher ist aber auch die Freude, wenn es toll wird.
 
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