Killzone 3

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PSN-Name: Basti.Adventure
Einfach weiter machen. Bei mir kam auch erst Wave 1, dann wave 3 und danach erst wave 2. Je nachdem wie eben gerade jemand in der welle deine unterstützung nimmt. :)

Was bringt mir der Code eig.? Und kann ich den schon einlösen? Oder erstmal warten bis das game da ist, und dann den code einlösen?
 
PSN-Name: reep_
Spielt gerade: verrückt
aaaaahhhhhhhh ich habs eben endlich geschafft (im us store) und dann sind das 3 Unlock Points im Killzone3 Multiplayer. Das bringt mir einfach mal garnix, da ich ja mit meinem DE Account Online spielen werde und nicht mit dem US! aaAAAAAHH ich glaub ich bins net!
 
PSN-Name: VX88
Erzählt mir bitte was zu den Einstellmöglichkeiten:
Wie bei KZ2?
Klassenauswahl, Waffenauswahl, etc??
Entscheide nämlich nur deswegen den Kauf. Der Saboteur, Sniper und Assault müssen wie immer raus, dazu noch das Helghast MG.
Gehen auch schöne 3v3, 4v4 Matches??
Und mehrere Squads sind auch dabei oder? +Spawnen bein Leader versteht sich
Serverauswahl wie beim 2er oder?
Bitte um Info!
 
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PSN-Name: AngelVsMadman
Gegenüber der Beta hat sich wahrscheinlich nichts geändert. Die erweiterten Einstellmöglichkeiten (costum-Matches sprich private Matches ohne Ranking, Clan-Matches, usw.) werden erst mit dem nächsten Patch kommen.
Hier die Infos zu dem Patch und was er ändern bzw. hinzufügen soll:
  • Support for color-blind players
  • Implement unranked custom games for players to create private or clan matches
  • Enhanced custom games functionality that will allow players to:
    • Control over games modes and settings
    • Secure games, allowing you to invite the players you want to play with
    • The ability to prevent abilities and weapons from being used
    • Toggling on and off functionality, such as ribbons, skills, explosives, etc.
    • Selecting which careers you want available to players
    • Allow friendly fire to be turned on or off
    • Faction switching enabled or disabled
  • The Clan Officer role will be added to clans
  • Separate turn speeds for hip-fire and ADS
  • Overly enthusiastic death screams will be toned down
  • Increased the amount of kills required to win a Guerrilla Warfare match
  • Increased Accuracy ribbon will have its effectiveness lowered
  • Likewise, the Bullet Damage ribbon will have its effectiveness lowered as well
  • Matches will end if the other team forfeits (i.e. too few, or no players on the enemy team)
  • Matchmaking enhancements that will close and merge games based on player count, which will keep games more full
  • Balance factions out by moving players to the other team at the end of the match if one team is lopsided
  • The ability to turn off HUD markers for point pop-ups and objectives
  • A menu option to allow squad-only chat
  • The addition of a Mute All button
  • Scoreboard flickering will be fixed
  • Clans will no longer get matched against other clans that have many more players than they do (i.e. 4 vs. 7, 5 vs. 8 )
 
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