Dark Souls 2 Scholar of the first Sin

PSN-Name: limmi28
Spielt gerade: Warte auf neue Spiele.
#25
Ich hoffe es kommt für die Ps4. Die Ps4 könnte gute Start Titel gebrauchen um den verkauf der Konsole zu beflügeln.

Z.b Metal Gear , Star wars 1313, ein Uncharted und ein Dark Souls 2.

Das wären sehr gute Start Titel. Oder nicht? Dark Souls 1 fand ich aber ein bissel leichter als Demon Souls.

Ich wäre froh wenn Dark Souls 2 ein wenig schwerer wäre als sein vorgänger.
 
PSN-Name: TDK3
Spielt gerade: Final Fantasy XIII
#26
Dark Souls ist eig. gar nicht so schwer. Man muss einfach mehr Zeit investieren als in anderen Games. Fifa 13 finde ich hingegen viel schlimmer :ugly:

Ich bin auch dafür, dass DS2 für die PS4 kommt, dann aber mit so einer offenen Welt wie in Far Cry 3 und nicht so schlauchig und mit brutaler PC Grafik.
 

Greek God

Dynamic Entry into Ark Blast
systems, systems, systems, systems, systems, systems, systems, systems, systems, systems
PSN-Name: Greek-God88
Spielt gerade: Cold Steel
#30
Dark Souls 2 set in new time period, runs on new engine
Dark Souls 2 has been featured in this week’s edition of Famitsu, along with an interview with From Software’s Hidetaka Miyazaki, which reveals new information about the game’s setting, engine, player interaction and DLC strategy. We’ve picked out the best bits after the break.


Gematsu reports – via translators Game Nyarth – that the Dark Souls 2 reveal trailer shown at the VGAs was not in-engine, as confirmed in Miyazaki’s interview.

While Miyazaki is no longer directing the Dark Souls series, he is overlooking the game’s co-directors, and stressed that he would be leaving them largely to their own devices, and added that Dark Souls 2 will be set in the same world as the first game, but in a different time period. It will not necessarily be tied to the events of the first game.

On the DLC front, Miyazaki confirmed that paid weapon and item content would be unlikely, and that the game’s keyword is “time” – although he offered no elaboration on the context. Dark Souls 2 will also run on a new engine that will help From Software achieve the ‘near-realistic’ representation and character animation it’s aiming for, and finally, the studio is looking into new ways for players to interact directly in-game.
http://www.vg247.com/2012/12/19/dark-souls-2-set-in-new-time-period-runs-on-new-engine/
 
systems, systems
PSN-Name: Chris-ger-
#31
"Dark Souls wurde ja jetzt von dem Typen der Monster Hunter gemacht hat übernommen und nun soll sich Dark Souls 2 mehr aufs Kampfsystem konzentrieren und die Story soll einfacher und direkter erzählt werden. Es ist ein direkt Nachfolger von Dark Souls also kein Prequel"

Bin mal gespannt. Die Bosse sollen ja auch so werden wie in Monster Hunter also noch Spektakulärer. ^^ fand die Bosse in Demon's Souls eig cooler als in Dark Souls aber der Dark Souls DLC war megaaaa geil :p
 
Zuletzt editiert:

Kyrill

Held vom Erdbeerfeld
#38
Interessante Einblicke! :) Lord Gwyn's Krone als Unlock wäre schon nice. "Effect: nothing - you just look like a badass" :ugly: :D

Zum Coop: AWRGH macht es BITTE wenigstens so wie in Demon's Souls ! Hauptssache ich finde meine Kollegen im PSN. DkS regt mich da jedesmal auf. Ich verstehe ja, dass es so viel leichter wir dund man die Bosse in ein paar Sekunden auseinander nehmen kann aber dann multipliziert doch einfach die Lebensenergie der Feinde um ein vielfaches, für jeden weiteren Mitspieler... I NEED THIS!! Wenn ihr natürlich Voice Chat und Invites hinzufügt umso besser = isntant Game of the Year
 

Greek God

Dynamic Entry into Ark Blast
systems, systems, systems, systems, systems, systems, systems, systems, systems, systems
PSN-Name: Greek-God88
Spielt gerade: Cold Steel
#39
Dark Souls: multiple sequels “not the point”, says Miyazaki

Dark Souls director Hidetaka Miyazaki has given Dark Souls 2 his blessing, but he’s not keen to see a long series spawn from his dark RPG.

“I [wouldn’t] really care for Dark Souls VIII to come out. That’s not the point,” Miyazaki told EDGE.

“It’s more, ‘What do the fans want?’ We want to stay true to what they expect.”

In some ways, Dark Souls is already a part of larger series; it is the spiritual successor to Demon’s Souls, which was itself a throwback to King’s Field. Miyazaki is ready to move on from this genetic line, and has handed the reins to other staff for Dark Souls 2.

“I’m not one to restrict the potential that Dark Souls has by insisting that only I can work on the titles,” he said.

“I want new expressions. It’s true that I’m sad about not being involved in the development of Dark Souls 2, because I’ve worked on Demon’s Souls and Dark Souls’ development for the past five years. I really love those two titles; however, maybe this is the time to have new inspiration, so I’m fine about that.

“I’m looking forward to playing Dark Souls II not as part of the development team, but with a little bit of distance. Everybody knows what the core of Dark Souls is – the dev team does, the fans do, the media does – and that will never change.”

Dark Souls 2 is expected in late 2013 or perhaps 2014. Miyazaki has moved on to another project, which he won’t talk about yet; he will soon cease giving interviews about Dark Souls.
http://www.vg247.com/2013/01/29/dark-souls-multiple-sequels-not-the-point-says-miyazaki/
 
Top