Marvel`s Spider-Man - Made by Insomniac Games

#62
So richtig traue ich der Sache noch nicht. Natürlich schaut das Ganze ordentlich aus, aber bei Batman habe ich ein Mehrfaches an Waffen und Gadgets. Zusammen mit dem Detektivmodus, dem Batmobil und den unzähligen Rätseleinlagen habe ich viel mehr Abwechslung. Nur schon in diesem kurzen Video sah mir das alles relativ eintönig aus, da man eigentlich nur mit den Fäden rumfuchtelt und angreifen kann...
The game’s open world is a “sprawling Manhattan” and you can swing and go everywhere as much as you want. It was designed with the idea that “no obstacle should be in your way.” The parkhour elements of the game can adapt to every situation.

To describe combat the team uses the term “acrobatic improviser,” and combines ground and air combat, the webs, the environment around Spidey and even gadgets to make you feel like you’re really ping-ponging around the battle area.

The game is set in its own unique universe created alongside Marvel, Peter Parker is 23 and has been Spider-Man for a while. He has a level of mastery comparable to an athlete in the prime of his career. At the same time, he’s struggling on a personal level, trying to keep his life in order. He just graduated from college and got a job. This kind of conflict is part of the story.

The trailer showcased tonight is pretty early on in the game. Spiderman has already taken down an enemy and a new gang has appeared, the Inner Demons going after the first enemy’s territory. They’re led by Martin Li (Mister Negative). Peter Parker actually knows him. Intihar mentioned that it’s “a big story” and that while for now they’re just talking about Spider-Man gameplay wise, Peter Parker himself is represented “really well” in the game.

“It’s a story of the man behind the mask as much as the man in it, and Peter is very integral to the experience, whether it’s in the story or even in gameplay.”
The game is not tied to the Spider-Man: Homecoming film. Insomniac wanted to do its own thing and Marvel embraced that.

Last but not least, the trailer (which you can watch here) was running on PS4 Pro in 4K, and E3 attendees will be able to see it in HDR.

If you want to see more, you can also enjoy a new batch of screenshots. Spider-Man will release next year exclusively for PS4.
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XXL

Well-known member
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#64
Also du meinst wir haben alles gesehen, was dieses Spiel zu bieten hat? Schade, Pre-Order cancelled. ~okay~
Behauptet wer? Und warum solltest du so deppert sein und wegen einer persönlichen Meinung von jemand anderem deine Bestellung stornieren? Wenn in einem Gameplay Trailer, der ja die Vorzüge und auch die Vielfalt eines Games hervorheben will, nichts auf eine allzu große Abwechslung hindeutet, dann ist es doch logisch, dass dieser (erste) Eindruck entstehen kann. Du kannst ja auch nur eine Einschätzung aufgrund der verfügbaren Informationen machen. Aber vielleicht hast du ja detaillierte Informationen, wenn du das Game bereits vorbestellt hast.
 

Planet

50% water, 50% air, the glass is always full!
PSN-Name: PlanetJumble
#65
Das nennt man Sarkasmus, es dient dazu blödsinnige Aussagen wie deine humoristisch aufzuarbeiten. Es ist keine Meinung, wenn du Schlussfolgerungen wie oben zitiert bringst, höchstens eine Einschätzung, und diese ist dann von mangelnder Vorstellungskraft oder extremem Misstrauen Insomniac gegenüber geprägt.

Wenn es für dich logisch ist, dass ein Spiel bei seiner ersten Gameplay Demonstration sämtliche möglichen Manöver und Ausrüstungsgegenstände präsentieren sollte, dann bist du wohl noch nicht so lange dabei.
 
Zuletzt editiert:

XXL

Well-known member
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#66
"Humoristisch", alles klar :-) Meine persönliche (kritische) Einschätzung ist also auf mangelnde Vorstellungskraft zurückzuführen? Selten so eine schwachsinnige Folgerung gelesen. Gib doch einfach zu, dass es halt einfach nicht deiner Meinung entspricht, das wäre glaubwürdiger. Wenn ich ähnlich wie du "argumentieren" würde, dann wärst du dann wohl der gutgläubig naive Gegenpart, der sich sofort bei allem hypen lässt. Meine Güte, komm' runter und akzeptiere, dass es unterschiedliche Meinungen gibt. Das ist eine erste PERSÖNLICHE Einschätzung von mir, ich lass mich aber auch gern eines Besseren belehren.
 

PRO_TOO

avg. parcel delivery man
systems, systems, systems, systems
PSN-Name: PRO_TOO
Spielt gerade: ACC, AMS2, AC, RRE
#72
Netter Artikel, imo!

13 years later, Spider-Man 2's swinging has never been bettered - here's its story
Treyarch's Spider-Man 2 was first released on 28 June 2004. More than 13 years later, it still holds up as a yardstick for both Spider-Man and superhero video games. But it's not the combat people remember. It's not the balloon kid or pizza delivery side missions. It's not the amazing cast of villains, either. It's the swinging, the sheer exhilaration of flying over, around, between and often smack into buildings. Spider-Man 2 is a tantalising playground of needles to thread, a true-to-life Spidey simulation - and we have a designer called Jamie Fristrom to thank for it.
...
http://www.eurogamer.net/articles/2...nging-has-never-been-bettered-heres-its-story
 
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