Xbox One // The infinite power of the cloud \\ 1+360=1 || #XB1NoDRM || DisKinected

Maybe.
Wundert mich das sie in den USA nicht durch die Decke gegangen ist.
Hab heute 2 Stunden Ryse gespielt. Hat mir viel Spaß gemacht. Is wohl das Knack der XO.

Hab auch die 360 jetzt über die XO laufen, damit ich weiter Darksouls Zocken kann :D

PS4 kommt bei mir erst mit Driveclub
 
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PSN-Name: snickerz
Spielt gerade: Bloodborne, Dark Souls 2
Kann mir eigentlich mal jemand erklären was alle an den Box Pads so toll finden?

Ich finde das Bone Pad genauso schlecht wie das wii pro Pad, wobei... Eigentlich ist das Wii Pro so ziemlich das mieseste mir bekannte Pad und das nicht nur wegen der Lage der Sticks.

Auch beim Bone Pad fühlt sich der linke Stick für mich so falsch an, dass ich mich wohl nur schwer dran gewöhnen könnte. Zudem ist es hässlich. Da war das viel gelobte 360 Pad hübscher. Hatte es allerdings nie in der Hand. Ist die Ergonomie bei 360 und Bone identisch? Wenn ja verstehe ich echt nicht warum es dermaßen beliebt ist. :O
 
PSN-Name: katak666
Spielt gerade: Batman Arkham Serie
Kann mir eigentlich mal jemand erklären was alle an den Box Pads so toll finden?

Ich finde das Bone Pad genauso schlecht wie das wii pro Pad, wobei... Eigentlich ist das Wii Pro so ziemlich das mieseste mir bekannte Pad und das nicht nur wegen der Lage der Sticks.

Auch beim Bone Pad fühlt sich der linke Stick für mich so falsch an, dass ich mich wohl nur schwer dran gewöhnen könnte. Zudem ist es hässlich. Da war das viel gelobte 360 Pad hübscher. Hatte es allerdings nie in der Hand. Ist die Ergonomie bei 360 und Bone identisch? Wenn ja verstehe ich echt nicht warum es dermaßen beliebt ist. :O
Erklären kann ich dir das nicht aber ich find ihn einfach gut! Passt einfach perfekt in meine Hände. Ich denke das empfindet einfach jeder anders. Ich verstehe es z.B.nicht warum manche den DS 4 so feiern ^^
 
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PSN-Name: maxmontezuma
Spielt gerade: Hogwarts Legacy
Fighter Within Review. Wie erwartet, ist das Spiel genauso beschissen wie der erste Teil auf der Xbox 360 (den ich auch nur gekauft hatte, weil es mal eine 2 für 1 Kinect-Spiele Aktion bei Amazon gab):

Kinect struggles to comprehend the most basic of hand movements. Performing simple actions requires gargantuan amounts of perseverance and luck, and frequently leaves you frustrated, furious and exhausted. And that's just the menu screens.
The biggest problem with Fighter Within, the thing that's actively depressing, is the fact we've been here before. This game is not the product of a failed but bold experiment. It's the sequel to Fighters Uncaged, which launched with the original Kinect back in 2010. That game was terrible, infuriating and almost unplayable. This game is terrible, infuriating and almost unplayable, but with slightly better graphics.
~lol~

Source: http://www.eurogamer.net/articles/2013-11-29-fighter-within-review

Ach und Spoiler: 1/10
 

crysmopompas

I am a bot ¯\_(ツ)_/¯
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Spielt gerade: GT7 | 60fps FTW
Nein, weil das funktionslos ist ohne weitere Aktivierung.
Um aber Einstellungen zu verändern oder weitergehende Rechte zu erhalten, muss das Gerät im Xbox Developers Program (XDP) als Entwicklerkonsole autorisiert sein - was Microsoft natürlich nicht so ohne weiteres macht.
http://www.golem.de/news/xbox-one-entwicklermenue-entdeckt-1312-103102.html

---------- Beitrag um 12:33 Uhr hinzugefügt ---------- Vorheriger Beitrag um 12:19 Uhr ----------

MS hat wieder ein Offlineupdate bereit gestellt:

"Offline System Update Diagnostic Tool"

http://support.xbox.com/xbox-one/system/offline-system-update-diagnostic-tool
via http://www.betaarchive.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=29998
 

crysmopompas

I am a bot ¯\_(ツ)_/¯
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Spielt gerade: GT7 | 60fps FTW
Xbox, why? The baffling incompetence of the Xbox One interface
Microsoft has elected to make almost every system function an app. This might make more sense from a development point of view, enabling more rapid updates – and for Microsoft’s sake, let’s hope so – but Xbox One’s debut user experience is stuttering, clunky, and a serious challenge to Xbox Live’s long-held status as the premier console service. Bluntly, they take too long to load, don’t offer the functionality that Xbox Live was built on, and are, inexplicably, badly handled by the OS.

The most perfect example of Microsoft ruining its prior work is Achievements, and the number of hoops you have to jump through to view them. Rather than the quick tap of yore, you have to spend several seconds holding the button down. This, incredibly, then reboots the Achievement app – even if it’s already running – in order to display some challenges, which you have to skip past to view an Achievement list built not around charmingly crafted icons but a slew of previously-released screenshots, which take several seconds to appear and then have to be selected to show what you did to unlock them.

By the time you’ve discovered what you unlocked, you’ve stopped caring. That’s assuming you even knew it happened in the first place, as the app is online-only and offline play silently adds your tally to a register you have to go online to view. Thus, what was once a strength of the platform is either blocked entirely or hidden many layers deep, an ignominy previously reserved for Xbox Live Indie Games.

The party system, another former highlight, is similarly broken. It now insists on inviting every member to each game launched. The Friends list, which also grinds ponderously to life where previously it was available instantly from the Guide menu, doesn’t show if people are in parties, gives no option to join them and no longer shows the biographical detail that enabled you to identify people. It not only fails to match Sony’s smart Real Name feature but actually takes a step backwards from its implementation on 360.
...
Missed game invitations aren’t stored, but lost forever.
...
You can’t view or manage storage, a spectacularly poor decision given that the 500GB hard drive will be approaching capacity by March. The overall sense is of a design handed over to the team behind the similarly unloved Windows 8 interface, rather than anybody who has used an Xbox 360 regularly or had any familiarity with its strengths.

There are no core-friendly abbreviations, no way to cut through all this partially-featured, tablet-based guff and get to the features you want. Press the nexus and you’re just returned instantly to the dashboard. The only “shortcut” is to use Kinect, an improved but still fundamentally unreliable input that’s incapable of solving the problems that the interface should never have had in the first place. The only functional, speedy part of the whole affair is the comprehensive and well-explained Settings menu which, not coincidentally, is primarily text-based and can be accessed at almost any point from the Menu button. Not unlike the old Guide menu, in fact.
http://www.edge-online.com/features/xbox-why-the-baffling-incompetence-of-the-xbox-one-interface/

Die Liste der Spieler, die man getroffen hat, gibt's auch nicht mehr.


Die PS4 hat leider auch kein Ingame-Interface mehr.
 
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PSN-Name: AngelVsMadman
Das schon, aber man erhält alles im Hauptmenü. Ich bin wirklich schnell bei FL, Einladungen und kann aus dem Hauptmenü sogar in ein Spiel joinen wenn es dort aufgrund der Idiotie der Entwickler (BF4 aka DICE + EA mit ihrem tollen "Battlelog nicht verfügbar") nicht klappt.
Das ganze geht so schnell und einfach, dass ich schon am ersten Tag mich weniger durchwühlen musste als bei PS3 und 360.
 

crysmopompas

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Spielt gerade: GT7 | 60fps FTW
Wat?

Das ist ja famousmortimer mit einer Fortsetzung seiner früheren Story.


Edit:
Why is this a thing? I should be able to chat with friends and play a different game! Fix it MS!

http://www.reddit.com/r/xboxone/com...should_be_able_to_chat_with/cds8m3w?context=3
majornelson sagte:
I had a meeting today about much of this and I can say that things will get better. I can't offer a timeline of a list of what till be addressed first, but we are aware of the issue and things will get better.
 
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