UFC 2010 Undisputed

PSN-Name: Crash Bandicoot
Spielt gerade: Crash Bandicoot
Clinch funktioniert jetzt wie bodenkampf...-> stick drehen.

Das Spiel ist für mich eine katastrophe, anders kann ich es nicht beschreiben:

1. Schläge, Tritte, Transitions und Takedowns alles auf Fullspeed und viel zu schnell. Dabei werden die Kämpfer kaum müde. Auch ein Grund weshalb die Kämpfe so schnell enden.
2. Automatischer Transition Block: Was für ein Rotz! Der Kämpfer blockt automatisch 2 Transitions so dass man seine Position nicht verliert. Das führt dazu dass jetzt ALLE guten online nur noch reversals(neben takedowns) versuchen und keine Transitions. Reversals sind überigens auch in Fullmount möglich...
3. Keine Kombinationen mehr. Jetzt kann man schön Buttonsmashing im Standup betreiben.
4. Takedowns viel zu schnell und leicht.
5. Online eine katastrophe.

Für mich jetzt schon die Enttäuschung 2010!
 
PSN-Name: mveu
weiß einer wenn ich online ne siegesserie hab dann aber nach einem erfolgreichen kampf die konsole ausmache und dann später wieder anmache und online spielen will ich die siegesserie immer noch habe ?
 
Clinch funktioniert jetzt wie bodenkampf...-> stick drehen.

Das Spiel ist für mich eine katastrophe, anders kann ich es nicht beschreiben:

1. Schläge, Tritte, Transitions und Takedowns alles auf Fullspeed und viel zu schnell. Dabei werden die Kämpfer kaum müde. Auch ein Grund weshalb die Kämpfe so schnell enden.
2. Automatischer Transition Block: Was für ein Rotz! Der Kämpfer blockt automatisch 2 Transitions so dass man seine Position nicht verliert. Das führt dazu dass jetzt ALLE guten online nur noch reversals(neben takedowns) versuchen und keine Transitions. Reversals sind überigens auch in Fullmount möglich...
3. Keine Kombinationen mehr. Jetzt kann man schön Buttonsmashing im Standup betreiben.
4. Takedowns viel zu schnell und leicht.
5. Online eine katastrophe.

Für mich jetzt schon die Enttäuschung 2010!
Wird beim nächsten Teil wohl nicht anders.
 
PSN-Name: Crash Bandicoot
Spielt gerade: Crash Bandicoot
Wird beim nächsten Teil wohl nicht anders.

Da bin ich mir nicht sicher. Das UFC Forum ist voll mit Kritik zum Spiel. Dem Spiel fehlt jegliche Balance. Die Entwickler müssen und werden sicherlich was unternehmen in der Zukunft.

Ich werde weiterhin UFC09 zocken, welches ich über 1 jahr jetzt shcon zocke ....und vielleicht auf ea mma hoffen.
 
PSN-Name: sokol89
Spielt gerade: groundpictures.eu
Da bin ich mir nicht sicher. Das UFC Forum ist voll mit Kritik zum Spiel. Dem Spiel fehlt jegliche Balance. Die Entwickler müssen und werden sicherlich was unternehmen in der Zukunft.

Ich werde weiterhin UFC09 zocken, welches ich über 1 jahr jetzt shcon zocke ....und vielleicht auf ea mma hoffen.
Ich glaube eher es beschweren sich leute wie ihr die den "Sport" intensiv verfolgen und alles wissen xD, 80% der Spieler wissen nicht mal alle Regeln oder sonst etwas... So glaube ich es...

ich habs durch die Gamestop Aktion bekommen und hab mich mit dem Kampfsport oder wie man das nennen soll nie wirklich auseinander gesezt... ;) Für mich war es ein sehr schwerer Einstieg .. und mir machts jetzt echts Spass.. aber auf Dauer ist es immer das selbe!

Bin mehr für Ballosportarten zu begeistern!

Aber geht geht !8)
 
PSN-Name: Crash Bandicoot
Spielt gerade: Crash Bandicoot
Inszwischen sind es auch die Noobs die sich zur Wort melden ^^

Hier noch etwas lustiges:

1 rank player isnt as good as everyone claims! he cheats!!!

ok ive heard several people say OMG the #1 rank player is so good!!!OH REALLY?? nobody has talked about his standup or his fair play.what i do hear is that he just uses submission switching.not just regular switchin he SPAMS!!!!everyone says oh he switches non stop until your staminas down n submits you.well i say HAHAAHAHA.SOME PEOPLE JUST CANT PLAY.to let you guys know if he joined the undisputed online tournaments they have with actual rules he'd be DISQUALIFIED!!!!!!! now why you ask???well duh hes spamming submissions which you cant do!!
Der erstplatzierte im ps3 ranking macht die ganze zeit submission switching und gewinnt so locker kämpfe. Er hat grad eine 300 Siegerserie...

Mir kommt es so vor als würden die Leute von THQ überhaupt keine Betatester haben. "wir bauen soviele schöne Dinge ein ohne diese als ganzes auszuprobieren" So ungefähr lautete wohl das Motto bei ufc10
 
kommt bei euch auch stndig wenn ihr online zocken wollt ... " diese sitzung ist nicht mehr verfügbar " ??
Fighters,
Let this community update be your one-stop shop for everything concerning UFC 2010 at the moment. Online issues, code redemption, character unlocks, strategy guide accuracy, and the all-important support plan update with respect to gameplay fixes. I can absolutely assure you the development team is listening, and while I am responding, they are burning the midnight oil away to address and assess all the current issues, so here we go:
ONLINE SERVER STABILITY
What we already know...we have been experiencing server issues today for both XBOX 360 and PS3. Issues getting in to ranked play, slow times to get through the main menu, and fight camp connectivity with finding opponents, are all amongst our most critical issues at the moment being worked on, on top of the servers in general. Gamespy and MSFT are on the horn with us, we are working to resolve as quick as possible. We apologize for the inconvenience, thanks for bearing with
If you have an online issue, please check out this sticky thread: community.ufcundisputed.com/forums/topic/169270
ONLINE REDEMPTION PROCESS FOR X360 and PS3
If you purchased UFC 2010, please make sure to acquire the serial code found on the back of the manual inside your package, and redeem at either the PSN and XBOX Live marketplace to activate the online features. Do not pay a $5 processing fee to activate if you bought a new copy, please follow the simple steps found at this link:
community.ufcundisputed.com/blog-post/looking-get-online-multiplayer-read-post

The flow to activate for PS3 users works directly from within the in-game prompts, as designed.

The flow to activate for XBOX 360 users currently only works through XBOX Live Marketplace, per the directions at the link above. The team is currently working with MSFT to fix the in-game prompt so it’s as simple as the PS3 version. For now, please use the simple workaround. Do not inadvertently pay $5 to purchase online if you have a serial key code.
UNLOCK CODES CORRECTION FOR SECRET CHARACTERS (i.e. SHAQ)
If you purchased the UFC 2010 Strategy Guide there was a misprint with the unlock codes. Thanks to one of our savvy community members (you rock Fire979), the correct codes have been posted up on our forums. I’ve reposted them below here:
XBOX 360 users enter these codes at the main menu to unlock the following characters:
Shaq: Right, Up, Left, Right, Down, Left, Up, Right, Down, Left, X, Y, Y, X, Start

TapouT Crew: Down, Down, Up, Right, Left, Down, Back, Start.

BJ Penn (Black Trunks): LB, RB, LT, RT, RT, LT, RB, LB, Y, X, X, Y, Start

PS3 users enter these codes at the main menu to unlock the following characters:
Shaq: Right, Up, Left, Right, Down, Left, Up, Right, Down, Left, Square, Triangle, Triangle, Square, Start.

TapouT Crew: Down, Down, Up, Right, Left, Down, Select, Start.

BJ Penn (Black Trunks): L1, R1, L2, R2, R2, L2, R1, L1, Triangle, Square, Square, Triangle, Start.

Entering the code correctly should show a pop up that lets you know the character(s) has/have been unlocked. Fire979, expect a PM from me, want to send you a thank-you gift for posting this first.
SUPPORT PLAN UPDATE, regarding exploits and critical gameplay fixes
Top critical issues such as Super CAF's with respect to point distribution methods, Lyoto's instant-takedown (and all others like it), omoplata submission cancel that returns fighters to standing, are all being heavily looked in to by the dev team right now with the right assessments and fixes necessary. And that's just the tip of the iceberg amongst many other fine-tuning/technical issues being delved into thanks nearly 100% to your continued community feedback. Regarding these fixes, I will keep you posted on their status in as much as possible so you can start to gauge when they'll be made available. Please keep your eyes posted on the forums for continued support updates.
FIGHTER STATS / ATTRIBUTES UPDATED
If you didn’t notice, or download the auto-update, all the fighter stats/attributes in UFC 2010 we’re recently updated to their present stats. As process goes in sports game development, content and stats are locked well before a game is sent to manufacturing. Therefore, we want to ensure your fighters are always mirrored realistically with their current stats in as much as possible. If you purchased the strategy guide, please note, this does effectively make some stats printed inaccurate as of today, however all the fighter strategies and tips are still completely accurate and well advised to use. The strategy guide will help take you from amateur to pro, more importantly, so will entering the cage with your gamepad a lot!

This is quite a lengthy update, but hopefully it brings in to perspective everything being worked on currently by our development, web, online, and 1st party teams. If you post a comment or issue, please try your best to keep it constructive and specific so we can understand any problems you might be having. Aside from that, back to addressing all the above so we can keep you in training!
We’re listening,
-THQ Tank

Your new Official WWE / UFC Community Manager
Check out my introduction!
community.ufcundisputed.com/forums/topic/165794
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was heißt das jetzt ?
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ONLINE SERVER STABILITY
What we already know...we have been experiencing server issues today for both XBOX 360 and PS3. Issues getting in to ranked play, slow times to get through the main menu, and fight camp connectivity with finding opponents, are all amongst our most critical issues at the moment being worked on, on top of the servers in general. Gamespy and MSFT are on the horn with us, we are working to resolve as quick as possible. We apologize for the inconvenience, thanks for bearing with
If you have an online issue, please check out this sticky thread: community.ufcundisputed.com/forums/topic/169270
 
PSN-Name: RaddiPS
ich könnte grad kotzen

aus nem clinch komme ich noch raus aber nach nem takedown ist bei mir meisten sense
hin und wieder kann ich mittels rechtem analogstick noch rauskommen, aber der gegner geht danach direkt wieder in den takedown
wenn er dann noch nen positionswechsel macht und ich versuche dann rauszukommen ist sense
ser gegner macht meinen chara müde und dann noch n aussetzer und schon bin ich im arsch

wie komme ich am einfachsten aus dem takedown raus? bzw wie mache ich gescheit ne erfolgreiche submission? rechten analogstick drücken und dann den stick drehen laut tutorial, aber irgendwie klappt das nie bei mir, nervt mich grad extrem
 
C

canibaldx

Guest
Kann mir ma jemand sagen wie manche die Submission so schnell hinbekommen? Ich komm nicht mal dazu mit dem rechten stick zu drehen. Und was hat es mit dem R3 gedrückt halten und der Submission Power auf sich. War in 09 eigentlich online sehr gut. Aber jetzt verlier ich nur noch.
 
UFC 2010 Undisputed - PSP-Version verspätet sich

Seit dem 25 Mai 2010 können Spieler wieder packende Mixed Martial Arts-Kämpfe im virtuellen Octagon-Ring austragen. Die Rede ist von UFC Undisputed 2010, der Nachfolger zum gefeierten UFC Undisputed 2009. Zwar stehen die XBox 360 und PlayStation 3-Fassungen im Handel bereit, doch von der PSP-Version fehlt jede Spur.

Wie Publisher THQ nun bestätigt hat, wurde die mobile Version kurzerhand auf den Sommer verschoben. Eine genaue Begründung wurde nicht genannt.

Bei UFC Undisputed 2010 kann der Spieler beweisen, ob er in den spannenden Kämpfen der weltweit führenden Mixed Martial Arts-Liga, der Ultimate Fighting Championship (UFC), bestehen kann.
Quelle: Direktlink
 
PSN-Name: mveu
Hab grad ne Email von thq bekommen die meinen man muss Ports frei schalten...

"Bitte geben Sie die nachfolgenden Sony Network Ports innerhalb Ihres Routers
frei.

TCP 80, 443, 5223 ,3074

UDP 5223, 3478, 3479, 3658,3074"

mal gucken ich Teste die gleich mal aus.
 
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